Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan toplumsal ağlara ve dizgiyecekü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca deprem ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı başlamak muhtevain en yaygın kullanılan dijital pazarlama yayınlarının tafsilatlı izahatını dunda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en müzelik ve en yeğin bilindik dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sayesinde çeşitli müşteri yolculuğu değme noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak muhtevain sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni tuzakırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, müşteri çıbanarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine bağlanaklar ve yöntem özetler ya da iş özetleri karşı bilim muhtevaerebilir. E-postalarınızın vakit kaybetmeden silinmek alegori açılmasını ve okunmasını uydurmak muhtevain paha tutmak kritik önem taşır. Kişiye özel muhtevaerik ve nazarıitibar çekici teklifler iştirakı tasarruf etmek dair çok sorune yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve nazarıitibar çekici olmalıdır. Bununla omuz omuza çok nüshada elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir balans düşünmek zorundasınız. Video pazarlama Video en dermanlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. âlem ve tetebbu muhtevain video izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda iki milyarı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem bile B2C tüketicileri satın hava kararlarını video sayesinde veriyor. Video pazarlama marka nüansındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını fazlalıkrır. Blog yürekğine gömülü videolar, B2B ve B2C muhtevaerik pazarlama stratejilerinin yıllardır ibik taşı konumunda. Video üleşmek, yürekğinizi henüz fazla insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü cihet sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim araçları yayınlarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşcevher isteklendirme edin. Videolarınız gücük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu nazarıitibar çekici şekilde tutmak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim araçları, mukannen bir maksat kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız sargılantı kurmanın harika bir yoludur. Ne toplumsal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize bağlıdır. Facebook hala dünyanın en heybetli toplumsal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B alıcıları ortada hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın transfer döngüsünün erken aşamalarında B2B alıcıları ile sargılantı düşünmek muhtevain harika bir arazi. Her toplumsal iletişim araçları platformu farklı muhtevaerik türlerine mevla olsa da tümü epey video/levha odaklıdır. Bu nedenle muhtevaerik oluştururken bunları toplumsal iletişim araçları üzerinden nasıl dağıtmak istediğinizi her çağ çekmece önünde bulundurun ve buna gereğince tertip binan. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği muhtevain, pazarlamacılar var olan her platformdan en yeğin şekilde istifade etmek muhtevain dijital pazarlama taktiklerini durmadan uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz fazla etken kullanıcıya mevla. Kısaca mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin indinde gücük düşünce, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Fakat toplumsal medyada olduğu üzere mesajlar gücük ve öz olursa içli hale gelir. Pazarlama ekipleri, yalnız tekst muhtevaeren gücük düşünce hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif muhtevaerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli nazarıitibar çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Ancak, yürekğiniz maksat kitlenizin lakinç ve nazarıitibar vadiı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme muhtevain paha sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bilim görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, tekst mesajları, reklamlar, selen bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital kez kartları üzere muhtevaerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm muhtevaeriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi yürekğini (bağlama sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylelikle, taharri neticelerinda henüz faziletli sıralarda ve henüz pıtrak görülür, yürekğinize seyrüsefer enseışı esenlanır. İyi SEO geriları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna bağlıdır. Web yürekğinizde yeğin boşlukştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz fazla sözcükten oluşan ifadeler) kullanmak SEO’nuzu henüz yeğin hale getirir, seyrüsefer ve devirtürme dair henüz faziletli gerilar esenlar. şiddetli itibarlı üçüncü cihet sayfalardan organik bağlanaklar yok etmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri yürekğinize yönlendirmenin bir başka yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda mukannen bir bağlanakya mevrut her tıklama muhtevain ödeme binalır. Kontrol motorları ve çoğu toplumsal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin muhtevaerik rahatışlarında tayflenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), heybetli hüküm yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Makul anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (tekst) ve sargılantı göstermesi muhtevain taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, ekseriya potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk değme noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, tüm dijital varlıkları tutarlı marka çtuzakışmasıyla tanıtabilir. Başkaca web sitenizi taharri motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme oranını (henüz fazla tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.