Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere bakarak örgülmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak bâtınin Google Analitik platformunun şehir analizleri bâtınin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izlem kimliğini sitenize eklemek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, uğraş, gelir ve nispet alanları kabilinden bileğmeslekkenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların meslekletmeniz bâtınin farklı bileğerlere iye olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kıymetli olan müşterilerden gelmek suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok avantaj esenlayacağı kesime yöneltilmesine olanak esenlar. Böylece müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde elde etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, orantılı maliyette ika zorunluluğu bir şirket bâtınin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı değiş filvaki inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde önem yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin mazi plana atılmasına temel hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya çıbanladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde bileğmeslekti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle yanında çıktı “ne istersem onu alırım” devri çıbanladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç temel bekçi koskocaman gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz halde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı. ▬ Bilim ve haberleşme teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zorlamasız erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına entrika iş süreçlerini bileğmeslektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim kabil başüstüne. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çalışmalarının Türkiye’deki geçkini 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk mesafeştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in altında idi. Ama izlem fail yıllarda genel ağ şehir çalışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda hizmet veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çalışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme fail web sitesi yalnızca üretilmiş hizmet, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası yürütmek üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanıtıldığı bir kimlik kartı başüstüneğu yadsınamaz. Burada önemli bir mevzu henüz var, o da şu: Web tasar çizim ve yazılı sınavm çalışmalarını sınırlı bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çalışmalarda yapılan mevduatın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasar çizim adı altında çıbanlayıp şirketin asıl finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birçok projenin ahit içinde üst el tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin akim olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da diğer bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede ötümlü taliınızda olması çok önemlidir. Bunun esenlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine ilişkilı. Doğrusu yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çalışmaları, ahir mergup skorları vermemektedir.